Principy

  • Anonymita - u uživatelů služby nezjišťujeme osobní údaje.
  • Bezplatnost - služby jsou poskytovány bezplatně.
  • Dostupnost - služby jsou klientům poskytovány kdykoli během pracovní doby. Není potřeba předchozího dojednání ani doporučení odborníka.
  • Dobrovolnost - účast uživatele v programu je dobrovolná, o jeho využití a průběhu se uživatel rozhoduje se znalostí podmínek, práv a povinností.
  • Otevřenost - uživatelé služby se mohou aktivně podílet na tvorbě a nastavení služeb, hodnotit užitečnost a efektivitu služby, vyjadřovat se k problémům.
  • Respekt - respektujeme možnosti a schopnosti každého uživatele služby, který se sám rozhoduje, jaké služby využije.
  • Individuální přístup - služby vycházejí vstříc individuální potřebě uživatele, je brán ohled na jeho aktuální životní situaci.
  • Odbornost a spolupráce - služby jsou poskytovány personálem s odpovídajícím vzděláním a praxí.
  • Rovnost - zařízení a služby jsou veřejně přístupné bez ohledu na vzdělání, pohlaví, věk, rasu, politické přesvědčení, náboženství, právní či společenské postavení, psychický či fyzický stav.
  • Nízkoprahovost - služby jsou nastaveny tak, aby poskytovaly co nejširší nabídku, při minimalizaci vstupních podmínek
  • Důvěrnost - veškeré jmenovité údaje o uživateli služby jsou důvěrné a nejsou poskytovány bez jeho souhlasu.